Životopis zasílat na Kontaktujte nás cez kontaktní formulář.
Pracovní náplň
- Administrativní a organizační podpora vedení společnosti
- Organizace schůzek a porad
- Zajištění chodu...
administrativní práce pro manažera střediska obchodu
- komunikace s dodavateli a odběrateli v ČR i zahraničí,
- fakturace, práce s účetním programem
- anglický jazyk...
Místo výkonu práce: Smetanova 683, Chabařovice
Pracovní náplň:
- Vést obchodní administrativu - vytvářet cenové nabídky, zadávat data do systému, připravovat podklady...
Pracoviště: Horní náměstí č.p. 424/23, Olomouc.
První kontakt je možný POUZE emailem.
Požadujeme:
- alespoň SŠ vzdělání, vhodné i pro absolventy
- znalost anglického...
CHARAKTERISTIKA: finanční správa projektů v rámci progr. Erasmus+, administrativní podpora progr. Erasmus+ a Zahraničního odd., provádění a kontrola finančních operací...
Pracoviště: Horní náměstí č.p. 424/23, Olomouc.
První kontakt je možný POUZE emailem.
Požadujeme:
- alespoň SŠ vzdělání ekonomického zaměření (ekonomie, účetnictví...
Požadujeme praxi v oboru minimálně tři roky, znalost České republiky,
náplň práce : dispečer (dispečerka) v rámci ČR, znalost cizích jazyků není potřeba.
Nabízíme...
20.9.2019 - min. SŠ vzdělání, praxe v oboru min. 2 roky, základní znalost NJ/AJ, znalost práce na PC, časová flexibilita (dvanáctihodinové směny), komunikativnost, preciznost,...
Místo pracoviště:
- Dobřejovice, U Parku 207
Prvotní kontakt:
- tel: 776 418 578
Požadavky na zaměstnance:
- výpomoc s provozní administrativou
Místo výkonu práce Pardubice.
Požadujeme: Státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním...