Nejvyšší představitelé malých společností a institucí/Obchodní manažer/manažerka Home Office / Trutnov
Obchodní manažer/manažerka Home Office / Trutnov Naším cílem je poskytovat komplexní dopravní a logistické služby nad rámec očekávání. Rozvíjíme pozici leadera v regionu v oblasti komplexního portfolia poskytovaných služeb. Jsme atraktivním zaměstnavatelem s příjemným pracovním prostředím, moderním autoparkem a systémem řízení podporovaným aktuálními IT technologiemi. Co u nás budete dělat? - Péče o stávající zákazníky a rozvoj obchodních vztahů (ČR+EU) - Akvizice nových zákazníků (ČR+EU) - Koordinace obchodních aktivit s dispečery - Příprava a zpracování cenových nabídek klientům - Pravidelný reporting - Analýza trhu Co musíte umět? - Plynulá znalost anglického jazyka min. B2 (znalost dalších jazyků výhodou) - SŠ/VŠ vzdělání (směr doprava/logistika výhodou) - Mít přirozený obchodní talent a chuť ho využít - Řídit auto Co nabízíme? - Odpovídající mzdové ohodnocení 40.000 – 65.000,- Kč, dle výkonu - Služební vozidlo i k soukromým účelům - Možnost částečného Home office - Stravenky + diety - Výuka AJ V případě Vašeho zájmu o naši inzerovanou pozici nám neváhejte zaslat váš životopis na email: Kontaktujte nás cez kontaktní formulář. Těšíme se na Vaše reakce. Mgr. Petr Kmošek (HR Interim manažer)
Vzdelani: Střední odborné (vyučen)
Plat: 40000Kč
Firma: INEX SPEDITION s.r.o.
Obec: Trutnov
Okres: Trutnov
Obor: Management
Úvazek: Plný úvazek
Pracoviste: Žitná 541, Poříčí, 541 03 Trutnov 3
Pracovni vztah: Plný úvazek
Telefón: +420 605 733 267
Sdílejte cez WhatsApp