Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace/referent/ka oddělení Hospodaření s majetkem v účetnictví II., odbor Hospodaření s ma
Strukturovaný životopis s podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 17. 10. 2019 na emailovou adresu: Kontaktujte nás cez kontaktní formulář. V případě, že nebudete vyrozuměni do 30 dnů od data ukončení přijímání přihlášek od uchazečů, nepostupujete do dalšího kola výběrového řízení. Datum nástupu: 1. 12. 2019 popř. dohodou, doba určitá zástup za rodičovskou dovolenou Požadované dovednosti: znalost zákona č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích, ve znění pozdějších předpisů, základní orientace v ostatních právních předpisech týkajících se předmětné oblasti adaptabilita k práci ve vnitřních informačních systémech ÚZSVM samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnosti, pečlivost, psychická odolnost praxe ve státní správě výhodou znalost práce s PC (MS Office, Internet) státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. Náplň práce: Komplexní zajišťování majetkové správy, nabývání, pronájmu, prodeje a jiných forem dispozice v působnosti Územního pracoviště Brno Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty...
Vzdelani: ÚSV
Plat: 18230Kč
Firma: Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Obec: Brno
Okres: Brno-město
Obor: Administrativa
Úvazek: Plný úvazek
Pracoviste: Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových Brno-Příkop, Příkop 818/11, Zábrdovice, 602 00 Brn
Pracovni vztah: Plný úvazek
Sdílejte cez WhatsApp