Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech/Customer Service Representative
První kontakt e-mailem - vzdálená správa uživatelských stanic a systémů na různých platformách (Windows, Unix,...) - řešení technických problémů - komunikace s klienty el. formou - instalace operačních systémů - reporting - monitoring aktivit v rámci přidělené oblasti - zajištění bezpečnosti a chodu všech kritických součástí - zákaznický servis . Vzdělání SŠ / VŠ, znalost AJ podmínkou. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou
Vzdelani: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Plat: 20000Kč
Firma: IBM Global Services Delivery Center Czech Republic, s.r.o.
Obec: Brno
Okres: Brno-město
Obor: Administrativa
Úvazek: Plný úvazek
Pracoviste: IBM Global Services Delivery Center Czech Republic, s.r.o.,, Technická 2995/21, Královo Pole, 616 00
Pracovni vztah: Plný úvazek
Sdílejte cez WhatsApp