Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech/Specialista zákaznické/technické podpory (se znalostí ruského a anglického jazyka) - Customer Advisor (
MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Praha PRVNÍ KONTAKT e-mailem na adr.: Kontaktujte nás cez kontaktní formulář. Kontaktní osoba: Yatskovska Mariia, (tel.:+420 770131898) NÁPLŇ PRÁCE: jako specialista zákaznické/technické podpory budete zodpovědný za vstřícnou a efektivní telefonickou komunikaci se zákazníky, kteří se na Vás budou obracet s technickými dotazy, týkajícími se chytrých telefonů, tabletů a dalších telekomunikačních zařízení. Budete zpravidla prvním kontaktem pro zákazníky volající do našeho kontaktního centra. Poskytováním technické podpory pro naše zákazníky se budete snažit o splnění jejich očekávání při každém hovoru. Jako člen týmu zákaznické/technické podpory budete vždy prezentovat společnost v pozitivním světle a vhodně vyřizovat citlivé dotazy. POŽADUJEME: znalost ruského jazyka na úrovni rodilého mluvčího, komunikativní znalost anglického jazyka, dobré komunikační schopnosti, orientace na zákazníka, snahu učit se. Zkušenosti z kontaktního, zákaznického centra výhodou. NABÍZÍME: zázemí silné a stabilní společnosti; příjemné pracovní prostředí i kolektiv; vstupní školení zaměřené na procesy, produkty a komunikaci. Následně pak průběžná odborná školení; příležitost profesního i osobního růstu; moderní pracoviště v Praze v blízkosti stanice metra B. PRACOVNÍ HODINY: 8 hodin denně, 5 dní v týdnu (postupné nástupy na směny, směny mezi 6:00 - 22:00...
Vzdelani: Střední nebo střední odborné bez maturity a bez vyučení
Plat: 16200Kč
Firma: Conduent Czech Republic s.r.o.
Obec: Praha
Okres: Praha Hlavní město
Obor: Administrativa
Úvazek: Plný úvazek
Pracoviste: Conduent Czech Republic s.r.o. - Praha, původní název firmy: ACS Czech Republic s.r.o
Pracovni vztah: Plný úvazek
Telefón: +420 770 131 898
Sdílejte cez WhatsApp