Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech/Specialista zákaznického servisu pro Iberii
Kontakt:e-mail: Kontaktujte nás cez kontaktní formulář. POPIS PRÁCE Náplň práce: Náplní této pozice je zpracovávat objednávky a dotazy zákazníků v souladu se zavedenými postupy, v požadovaném časovém rámci, efektivně, tak, aby vyhovovaly potřebám zákazníků a zajišťovaly jejich spokojenost. Základní povinnosti a odpovědnosti: o Poskytovat vysoce kvalitní servis a podporu při řešení každodenních činností role zákaznického servisu pro všechny přiřazené zákazníky (servis zahrnuje všechny procesy od objednávky po dodání) o Vhodně reagovat na stížnosti zákazníků a neprodleně je řešit o Komunikovat s vedením a případně poskytnou rady, pokud se mění potřeby týkající se zákaznické základny; doporučovat změny procesu tak, aby vyhovovaly požadavkům zákazníka o Spolupracovat s interními a externími zákazníky, tak aby bylo zajištěno splnění všech prvků objednávky pro včasné a přesné doručení o Přijímat, spravovat a řešit dotazy zákazníků týkající se objednávek, změn, zrušení, termínů dodání, produktů, dostupnosti produktů o Proaktivně kontaktovat stávající portfolio zákazníků a zadávat objednávky dle jejich požadavků o Zajistit, aby dotazy ohledně produktů byly náležitě přesměrovány a zodpovězeny o Zpracovávat činnosti související se správou kmenových dat zákazníků prostřednictvím definovaných kanálů o Dle potřeby poskytovat podporu kolegům...
Vzdelani: Nižší střední odborné
Plat: 35000Kč
Firma: LifeScan Czech Republic s.r.o.
Obec: Praha
Okres: Praha Hlavní město
Obor: Administrativa
Úvazek: Plný úvazek
Pracoviste: Nádražní 762/32, Smíchov, 150 00 Praha 5
Pracovni vztah: Plný úvazek
Sdílejte cez WhatsApp