Specialisté v oblasti personálního řízení/HR & Back Office Specialist/Specialista oddělení lidských zdrojů a zajištění chodu kanceláře
Náplň práce: HR Administrativní činnosti spojené s nástupem/výstupem zaměstnanců Správa informačního systému Příprava podkladů pro zpracování mezd Aktualizace interní dokumentace Organizace a evidence vzdělávacích aktivit Zajišťování lékařských prohlídek Komunikace s úřady Spolupráce na HR projektech Podpora HR Manažerky Back Office Objednávání kancelářských potřeb Správa pošty Udržování a aktualizace nástěnek Organizace schůzek, porad, firemních akcí Zajištění chodu firmy po provozní a administrativní stránce Spolupráce s dodavateli Požadavky: Organizační schopnosti Pozitivní přístup k lidem Pečlivost, pracovitost, spolehlivost Dobrá znalost práce na PC - MS Office Komunikativní znalost anglického jazyka Řidičský průkaz skupiny B
Vzdelani: ÚSO (vyučení s maturitou)
Plat: 25000Kč
Firma: WISDOM PROFIT (ITA) DEVELOPMENT S.R.L., odštěpný závod
Obec: Hrobčice
Okres: Teplice
Obor: Administrativa
Úvazek: Plný úvazek
Pracoviste: Hrobčice 93, 417 57 Hrobčice
Pracovni vztah: Plný úvazek
Telefón: +420 722 122 868
Sdílejte cez WhatsApp