Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií/MS Services Engineer (L1)
MVP: Milevská č.p. 2095/5, Krč, 140 00 Praha 4 Kontaktovat mailem Kontaktujte nás cez kontaktní formulář. Řešení incidentů/ticketů (telefonicky, emailem, chat) a implementace požadavků. Poskytování L1 technické podpory pro zákazníky v oblasti sítí. Monitoring infrastruktury zákazníka, komunikace se zákazníkem, troubleshooting. Nutná předchozí zkušenost s IT supportem. Aktivní znalost Angličtiny. Ochota pracovat na směny 24x7. The primary responsibility of Support Engineers is to provide a service to internal clients through proactively identifying, investigating and resolving technical incidents and problems and to restore service to end users by managing incidents to resolution. The Support Engineer L1 focuses on first line support for standard and low complexity incidents, requests, problems and events. Experience with technical support, active level of English. Willingness to work on 24/7 shifts. Zaměstnanecké výhody: Vzdělávání v rozsahu dle dohody s přímým nadřízeným 5 týdnů dovolené 3 tzv. Sick Days ročně Náhrada mzdy za dobu dočasné pracovní neschopnosti nad zákonem stanovenou výši náhrady mzdy do výše fixní základní mzdy po dobu dočasné pracovní neschopnosti až 21 dnů ročně Notebook a mobilní telefon včetně datového tarifu dle firemních standardů Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1.000 Kč měsíčně (po zkušební době) Nadstandardní zdravotní péče (po zkušební době) Poukázky...
Vzdelani: ÚSV
Plat: 40000Kč
Firma: Dimension Data Czech Republic s.r.o
Obec: Praha
Okres: Praha Hlavní město
Obor: Informační technologie
Úvazek: Plný úvazek
Pracoviste: Dimension Data Czech Republic s.r.o. Milevská, Milevská 2095/5, Krč, 140 00 Praha 4
Pracovni vztah: Plný úvazek
Sdílejte cez WhatsApp