Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií/Specialista technické podpory / Školitel
První kontakt telefonicky nebo e-mailem Náplň práce: technická podpora zákazníků a prodejních partnerů, testování a kontrola SW a HW (pokladní a obchodní systémy), tvorba dokumentace a manuálů. Požadavky: SŠ tech. směru, dobré komunikační schopnosti, zkušenosti s prací na servise výhodou, pozitivní přístup, samostatnost, ŘP sk B., znalosti Adobe poduktů, zájem o nové technologie. Nabízíme: Stravenky, týden dovolené navíc, Sick Days
Vzdelani: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Plat: 17000Kč
Firma: KASA FIK s.r.o.
Obec: Brno
Okres: Brno-město
Obor: Informační technologie
Úvazek: Plný úvazek
Pracoviste: Kameníčkova 1114/2, Žabovřesky, 616 00 Brno 16
Pracovni vztah: Plný úvazek
Telefón: +420 530 335 060
Sdílejte cez WhatsApp